Werken bij Tempo-Team? Ik zeg volmondig ja!

Al weer meer dan 9 jaar geleden werkte ik bij een heel leuk bedrijf. Toch was ik toe aan een 2de stap in mijn carrière. Wat ik echter wilde vond ik lastig te bepalen. Wat ik wel wist wat dat ik graag eens zou werken bij een grote, professionele organisatie. Tevens leek het opdoen van commerciële ervaring me ook erg waardevol voor mijn eigen ontwikkeling. Ik las over een open avond bij Tempo-Team. Blanco ben ik daar die avond binnen gestapt. Gewoon benieuwd hoe het zou zijn. Want wat het werken bij een uitzendbureau inhield kon ik me lastig voorstellen. En is het werken als intercedent zou wel zo ‘cool’ vroeg ik me af.

Begonnen bij Tempo-Team Uitzenden
Na die avond was alles binnen 10 dagen rond en inmiddels zijn we bijna 10 jaar verder! Ik kwam die desbetreffende avond in gesprek met een regiodirecteur. Wat kon zij gepassioneerd vertellen over de functie en de organisatie. Ik was direct om. Het voelde vertrouwd, professioneel en eerlijk. Zo gezegd zo gedaan en ben ik begonnen als intercedent. Voor wie denkt dat werken als intercedent saai en makkelijk is, dan heb je het mis. Je bent echt een soort van commerciële, eigen ondernemer. Vrijheid krijg je zeker maar je krijgt ook hulp bij het maken van goede en juiste keuzes.

Carrièrestap richting Tempo-Team Inhouse Services
Mijn rugzak heb ik die eerste jaren goed kunnen vullen met waardevolle kennis en ervaringen. Inmiddels werk ik nu ruim 3,5 jaar als senior accountspecialist bij Tempo-Team Inhouse Services. Weer net een andere tak van sport dan werken bij ons label Tempo-Team Uitzenden. Onze functiedifferentiatie is van zeer toegevoegde waarde voor onze klanten en flexwerkers. Tevens zijn we hierin onderscheidend ten opzichte van de concurrent. We kennen de functie van recruiter, begeleider flex en planner. Deze worden aangestuurd door een (senior) accountspecialist. Voor ieder wat wils dus. Ligt je hart meer bij contact met de flexwerker dan zou de functie van recruiter of begeleider flex bij je passen. Sta je liever in contact met klanten dan is planner wellicht wat voor jou. En indien je een leidinggevende functie ambieert dat kan ik je garanderen dat de baan van accountspecialist zeer uitdagend, afwisselend en leuk is!

Trots om bij Tempo-Team te werken
En waar je ook begint, als je ambitieus bent, kun je altijd verder komen. Zelf volg ik nu het Potential Programma genaamd Kr8. Het woord zegt het al: kracht. Er wordt uitgegaan van je sterkte punten en om die nog beter benutten en te ontwikkelen. Zeg nou zelf, welke organisatie investeert op zo’n positieve manier in zijn/haar personeel? Het spreekt voor zich, maar wil ik het toch nog even met je delen; wat ben ik ontzettend trots om bij Tempo-Team te werken.

Hopelijk voel je nu ook die energie die ik ook voel. Dus kom werken bij Tempo-Team en zeg net als ik vol mondig ja!

Sinds oktober 2005 werkt Goederoen met veel plezier bij Tempo-Team. Ze is begonnen bij het label Tempo-Team Uitzenden en heeft in 2011 de overstap gemaakt naar Tempo-Team Inhouse Services. Werken bij Tempo-Team voelt voor haar als een warm bad. Een gedreven club mensen die altijd het beste willen voor de flexwerkers en klanten. Meer weten over Goederoen van Mil-Verel, bekijk dan haar LinkedIn-profiel. Ook interesse in de functie van accountspecialist? Bekijk dan snel onze openstaande vacatures.

Goederoen

Reacties

Nog geen reacties, reageer als eerste op dit bericht

Reactie toevoegen

Je e-mailadres wordt niet getoond

Max. 1500 karakters

Deze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan met het gebruik van de website gaat u akkoord met het plaatsen van deze cookies. Lees hier meer.
Sluiten

Mijn vacatures aan het bijwerken

Laden