Trots op onze nieuwe website van Werken bij Tempo-Team

Trots op onze nieuwe website van Werken bij Tempo-Team

Eindelijk is hij er dan, onze vernieuwde website: www.werkenbijtempo-team.nl Onze website is nu eindelijk mobile first. Het resultaat is een mooie ontwikkeling die we in samenwerking met Connexys hebben gemaakt. We maken gebruik van een slimme koppeling tussen ons ATS-systeem en de website, waardoor we onze recruitment funnel nog beter kunnen doormeten. Én om onze website binnen onze recruitment en arbeidsmarktcommunicatie strategie zo efficiënt mogelijk kunnen inzetten.

Wat is nieuw: inspiratie vanuit de e-commerce
Een nieuwe website brengt ook altijd leuke nieuwe ideeën met zich mee. We hebben twee van onze ideeën ook daadwerkelijk doorgevoerd in onze website.

  • Een van de ideeën is de bewaaroptie voor vacatures. Zoals je wellicht kent van webshops, geven we je de mogelijkheid om een vacature te bewaren, en na een paar minuten verschijnt er een pop up of je nog wilt solliciteren. Zo raak je die ene vacature niet kwijt als je nog even verder wilt kijken op de website.
  • Ook vinden we het belangrijk dat we transparant zijn over onze procedures. Daarom laten we bij iedere vacature zien waar we zijn in het sollicitatieproces. Naast een sluitingsdatum in de tekst proberen we hiermee ook de call to action te vergroten om te solliciteren.

Wees eerlijk…
Zit jij nog goed op je plek bij je huidige werkgever? Binnen veel vakgebieden zie je de markt weer aantrekken en mensen durven weer te veranderen van baan. Naast dat we de bezoekers van onze website laten nadenken over hun huidige baan, laten we zien waar het werken bij Tempo-Team voor staat. Aan de hand van een intern onderzoek hebben we het Tempo-Team dna vastgesteld, waaruit een nieuwe propositie is ontstaan. Deze nieuwe propositie hebben we verwerkt in onze hele website. Een voorbeeld hiervan is: “Wees eerlijk… Jij verdient een werkgever waar je trots op kunt zijn.” Waarom? Vraag een medewerker wat Tempo-Team typeert en het woord trots valt meteen. We hebben verschillende pijlers verder uitgewerkt en gaan deze in 2015 verder richting onze doelgroep uitdragen. Uiteraard zie je op alle foto’s onze eigen collega’s.

Storytelling
Een ander belangrijk element van onze vernieuwde website is storytelling. Wij willen dat onze medewerkers het verhaal vertellen. De medewerkers zijn het geheim van Tempo-Team en juist zij kunnen dit het beste overbrengen. Nu vind je al verschillende blogs en interviews op de website en in 2015 gaan we deze door middel van storytelling workshops nog verder uitbreiden. Zo willen we de sollicitant een goed beeld geven over hoe het is om bij ons te werken.

We hebben een mooi begin gemaakt met onze nieuwe website en onze nieuwe propositie en zullen dit in 2015 nog verder gaan uitrollen. Ik ben uiteraard heel erg benieuwd naar de reacties op onze vernieuwde website!

Ik wil iedereen bedanken die meegeholpen heeft aan de bouw van onze website en dan met name Michael Borst en Evert Slagter van Connexys. Heel erg bedankt voor de fijne samenwerking.

Ik ben Manouk Backer en werk ruim 9 jaar bij Tempo-Team. Ik ben begonnen op de afdeling HRD en Recruitment. Hierna heb ik verschillende functies gehad binnen de afdeling Recruitment en HR. Binnen mijn functies stond arbeidsmarktcommunicatie vaak centraal. Twee jaar geleden ben ik gestart als Adviseur Arbeidsmarktcommunicatie bij Tempo-Team en vanaf 1 januari 2015 werk ik voor Randstad Groep Nederland en ben ik naast Tempo-Team ook verantwoordelijk voor Randstad en Yacht. Wil je meer weten? Dan kan je met mij in contact komen via LinkedIn en Twitter.

Reacties

Nog geen reacties, reageer als eerste op dit bericht

Reactie toevoegen

Je e-mailadres wordt niet getoond

Max. 1500 karakters

Deze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan met het gebruik van de website gaat u akkoord met het plaatsen van deze cookies. Lees hier meer.
Sluiten

Mijn vacatures aan het bijwerken

Laden